Helena Jäderberg bloggar om västgötska badsjöar, serietecknande, musik, islandshästar, veganmat, ölprovning, livets mening och icamaxi-mode.

tisdag 3 juli 2012

Ytterligare ett tidsfördriv, som om det skulle behövas

Jahapp, vad är detta nu då? En ny blogg? Jag har ju redan två, räcker inte det? Näe. Den ena bloggen, som var tänkt att följa mitt serietecknar-musikprojekt Mellansnack, den uppdaterar jag ju ändå aldrig, kanske för att jag får prestationsångest. Den andra bloggen är jag å andra sidan mycket ihärdig med att uppdatera, men styr inte över innehållet då det är mitt femton år yngre jag som skriver, och hon lever just nu ett så tråkigt liv att hon bara skriver korta anteckningar typ "Normal dag. Halvbra humör. Åt hos mormor. Lugn kväll. Såg på tv.", och jag somnar snart, inte ens nåt litet förälskelseältande bjuder hon på, sjuttonåringen.
Så senaste veckan har jag känt mig sugen på att börja blogga. Nu börjar jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar